Your cart
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Coś jest nie tak z produktem, który do Ciebie trafił? Spokojnie, w NAU szybko rozpatrzymy Twoją reklamację.
Krok 1. - wypełnij formularz
Wypełnij formularz reklamacji, możesz skorzystać z tego, który załączyliśmy, ale nie jest to obowiązkowe. Opisz wadę produktu.
- Pobierz formularz reklamacji dla Konsumenta
- Pobierz formularz reklamacji dla Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta
Krok 2. - spakuj produkt
Zapakuj bezpiecznie produkt, który chcesz zareklamować, a na paczce napisz numer zamówienia.
Krok 3. - odeślij produkt do NAU
Bezpiecznie zapakowany produkt, wyślij na swój koszt do NAU, adresując przesyłkę następująco:
NAU Uniforms
ul. Puławska 564, 02-884 Warszawa
tel. 505 092 001
Krok 4. - poczekaj na rozpatrzenie reklamacji
Postaramy się rozpatrzyć Twoją reklamację możliwie jak najszybciej. Mamy na to maksymalnie 14 dni roboczych.