Coś jest nie tak z produktem, który do Ciebie trafił?  Spokojnie, w NAU szybko rozpatrzymy Twoją reklamację. 

Krok 1. - wypełnij formularz

Wypełnij formularz reklamacji, możesz skorzystać z tego, który załączyliśmy, ale nie jest to obowiązkowe.  Opisz wadę produktu.

Krok 2. - spakuj produkt

Zapakuj bezpiecznie produkt, który chcesz zareklamować, a na paczce napisz numer zamówienia.  

Krok 3. - odeślij produkt do NAU

Bezpiecznie zapakowany produkt, wyślij na swój koszt do NAU, adresując przesyłkę następująco:

NAU Uniforms 

ul. Puławska 564, 02-884 Warszawa

tel. 505 092 001

Krok 4. - poczekaj na rozpatrzenie reklamacji

Postaramy się rozpatrzyć Twoją reklamację możliwie jak najszybciej. Mamy na to maksymalnie 14 dni roboczych.